Jumat, 11 Mei 2012

5 F Yang Diperkenalkan Oleh Yahudi

posted by: Dunia Andromeda
Sesungguhnya orang Yahudi yang dilaknat Allah SWT sampai hari kiamat, tidak senang duduk tanpa melakukan sesuatu yang boleh memalingkan akidah umat Islam daripada berpegang teguh kepada ajaran agama mereka, atau dengan kata lain orang Yahudi ini mau melihat sehingga ada di kalangan umat Islam murtad daripada agama mereka.

Mereka tidak peduli jika orang Islam itu bersolat atau tidak, mampu pergi haji atau sebaliknya, pakai jilbab atau tidak, menutup aurat dengan sempurna atau tidak, yang penting selagi nama mereka Islam, selagi itu mereka cari jalan untuk memalingkan akidah umat Islam.
Ini karena Yahudi  diibaratkan sama seperti syaitan, syaitan yang sudah tidak boleh masuk syurga akibat perbuatannya sendiri, telah disumpah oleh Allah SWT dan layak menjadi ahli neraka, oleh itu mereka bersungguh-sungguh untuk memastikan ada di kalangan makhluk bernama manusia pun masuk neraka, begitulah juga perangai Yahudi, mereka sebenarnya mengetahui bahawa mereka adalah ahli neraka, justru ketidak puasan hati yang ada dalam diri mereka.
Inilah yang difirmankan Allah SWT dalam Al-Quran di ayat 120 surah al-Baqarah yang bermaksud:
“Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak sekali-kali akan bersetuju atau suka kepadamu (Wahai Muhammad) sehingga engkau mengikuti ajaran agama mereka. Katakanlah (kepada mereka): “Sesungguhnya petunjuk Allah (agama Islam itulah petunjuk yang benar”. dan demi sesungguhnya jika engkau menurut kehendak hawa nafsu mereka sesudah datangnya (wahyu yang memberi) pengetahuan kepadamu (tentang kebenaran), maka tiadalah engkau akan peroleh dari Allah (sesuatupun) yang dapat mengawal dan memberi pertolongan kepada mu.”
Mereka (Yahudi) akan merasa puas hati jika ada di kalangan selain mereka khususnya umat Islam tergelincir daripada landasan Islam, sekurang-kurangnya mereka boleh menepuk dada bahwa bukan Yahudi saja yang masuk neraka, umat Islam juga turut masuk neraka bersama mereka. Inilah kemenangan  yang besar buat mereka kerana berhasil menggelincirkan  umat Muhammad SAW.

F pertama ialah FILEM
Umum diketahui bahawa Hollywood adalah milik Yahudi malah menjadi  kekuatan ekonomi Amerika, terlanjur mereka menjadi jahat, cara untuk menjadikan bangsa lain agar menjadi jahat seperti mereka ialah dengan menerbit, mencipta serta mengeluarkan film-film yang menyesatkan  dan  digilai oleh  remaja.
2 contoh film yang jelas membuktikan artis Malaysia (Islam) tiada rasa malu lagi membuka aurat. Ini adalah keberhasilan besar Yahudi mengubah fikiran orang Islam. Bagi sebagian artis, mereka perlu melakukan apa saja termasuk telanjang untuk menghidupkan watak yang dilakonkan.
Mengapa tidak, film-film Melayu juga tidak kurang di pasaran dengan menayangkan jalan cerita yang menggambarkan bahwa orang Islam boleh bergaul secara bebas. 

F kedua ialah FAMILY
Yahudi turut memastikan agar anggota keluarga di kalangan umat Islam boleh hidup bebas, isteri boleh berpasangan dengan suami orang lain, suami pula boleh bersama isteri orang lain, pasangan suami isteri boleh menari-nari di khalayak ramai tanpa perasaan segan dan malu
Anak-anak gadis atau isteri-isteri membuka aurat di hadapan bukan mahram mereka menjadi trend hari ini, di mana para bapak atau suami tidak merasa cemburu dengan gelagat orang-orang yang di bawah penjagaan mereka, kehidupan keluarga menjadi amburadul  dengan sebab Islam tidak menjadi pegangan hidup yang sempurna.

F ketiga ialah FESYEN
Perkara ini juga menjadi trend yang digilai oleh golongan wanita dari segenap peringkat umur, trend fesyen pakaian remaja perempuan yang menampakkan pusar dan berpakaian ketat tidak lagi menjadi masalah pada hari ini, tindakan itu sebenarnya keberhasilan  bagi Yahudi yang telah mencipta fesyen-fesyen pakaian menjolok mata.
Fesyen seperti ini bukan lagi perkara asing bagi umat Islam

F keempat ialah FUN
Segala macam hiburan di sampaikan dalam pelbagai cara dan kaidah. Yang paling merisaukan kita apabila hiburan-hiburan ini dianggap sebagai sesuatu yang tidak bertentangan dengan ajaran Islam. Contoh hiburan terkini adalah seperti rancangan realiti tv, ‘akademi fantasi’, ‘indonesian idol’, ‘one in the million’, ‘gangstarz’, ‘sehati berdansa’ dan macam-macam lagi. acara yang disusun rapi ini dapat melalaikan umat Islam sehingga ada yang tertinggal sholat kerana tidak mau ketinggalan dari menontonnya. 

F kelima ialah FOOD
Tindakan biadab dan kejam Yahudi menyerang rakyat Palestina, telah membuka mata umat Islam seluruh dunia bahwa mereka perlu memboikot produk  mereka khususnya yang melibatkan bahan-bahan makanan seperti KFC, MCdonald, Starbucks dan lain-lain.
Semoga dengan apa yang disampaikan ini menjadi satu pedoman, tembok dan penghalang kepada kita umat islam di akhir zaman ini agar tidak mudah terperangkap dan lengah dengan segala macam perangkap dari musuh-musuh Allah SWT ini.


Artikel Terkait:

Tidak ada komentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...